en trött en
Torsdag. Oh herre så trött en är! Förstår inte. Brukar ju kännas såhär en bit in på terminen innan ett lov precis ska börja, men vi är ju precis tillbaka från ett lov?? Jaja, får hoppas det ger med sig. Igårkväll trotsade jag tröttheten och var iväg på kvällsklass fram till 22.00, superkul var det. Idag har det varit skola som vanligt och sedan har jag repat med ett gäng i klassen. Kommer vara mycket rep på schemat framöver, pga att jag är med i ett gäng nummer som klassisar koreograferar inför öppen scen med mera. Kul kul, men det kommer bli mycket fritid om går åt. 
 
Helgen är fri från jobb så jag ska bara göra massor av det jag känner för. Äta god mat, fotografera, vara ute på promenader, kika på film och shoppa loss. Det är mina planer för kommande helg det. 
 
// kavaj hm / klocka danielwellington / topp nakd //
 
 
 
 
johanna

Så vacker!

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address