phil's burger
FREDAG | Pontus hade varit hemma från jobbet största delen av veckan pga sjukis, själv hällde jag i mig ingefära osv samt gjorde allt för att inte bli smittad. På torsdagen kände jag mig lite hängig, men körde på som vanligt ändå vilket jag inte borde ha gjort. På fredagen kunde jag inte vara med och dansa med mina klassisar utan fick titta på istället, luftrören var svällda och jag kunde inte anstränga mig så som det brukar bli när jag blir förkyld. Men det var i alla fall en fröjd att sitta och kika på klassisarna, så stolt. När skolan var slut mötte jag upp lillebror, vi handlade inför kvällens tacos & sedan hade vi fredagsmys kvällen lång.
 
LÖRDAG | Började dagen med en liten sovmorgon, därefter bakade jag scones som blev en smarrig frukost. Sket totalt i hur jag mådde, vi skulle på Mall Of Scandinavia och där med basta. Var väl meningen att lillebror skulle handla lite nya plagg, men det slutade såklart med att jag hade med mig mest påsar hem. Vad är det för fel på mig?!?! Det blev i alla fall en lång men lyckad dag. Middag blev det i Sumpan på Phil's Burger, så jäkla gott. Därefter ville såklart grabbarna vidare för bärs, själv drog jag hem för lite twilight-mys innan läggdags. 
 
SÖNDAG | Lunchade på Vapiano innan Oscar var tvungen att sätta sig på tåget för att bege sig hemåt, sedan har vi handlat inför veckan samt bara tagit det lugnt i soffan. Jag mår inte direkt bättre, så typiskt mig att inte ta det lugnt när jag är sjuk. Får fortsätta blanda mina dunder-drycker och hoppas på att jag snart blir frisk, hatar verkligen att missa skolan. Älskar ju att vara där och lära mig massa nytt. Får nöja mig med att titta på istället, en lär sig faktiskt mycket utav det med. 
 
Emelie

Alltså Phils Burger har så goda burgare!! Tråkigt med förkylning :/ Är förkyld själv, hade precis blivit frisk och så blev jag förkyld igen pga smittat av något barn på förskolan... The downside med att jobba med småbarn, haha

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address