i jakt på lägenhet
Söndag. Jag började jobbet vid 05:45 denna morgon, men nu är jag klar för dagen och laddar upp inför fyra lägenhetsvisningar. Ovan ser ni lite detaljbilder från dem, fina va? Får se hur det känns när vi väl är där. Det måste ju kännas bra när man ska köpa och allt. Önska oss lycka till!! 
 
Linn Strömberg

Oj vilken tidig morgon!
Lägenheten ser riktigt fin ut :)

Matilda

Åh lägenheterna ser riktigt fina ut, hur gick det? Sägs att magkänslan säger allt under en lägenhetsvisning, när du står i hallen ska du veta redan där att det är den rätta ^^ kram

Svar: Ja, vi håller på att buda på en så vi får se hur det går!! kramis
emmawagenius.blogg.se

Hanna

Hej!
Lite nyfiken bara, älskar verkligen eran lägenhet och undrar ifall ni sagt bort den? Jag och min bf letar nämligen efter någonstans att bo i sthlm och hade mer än gärna tagit över den.
Tacksam för svar :)

Svar: Hej!!Kul att höra. Nej, men när vi hittar en lägenhet att köpa kommer vi att göra det. Du kan väl hålla koll på min blogg framöver, lär skriva om det när det väl sker. =)
kram
emmawagenius.blogg.se

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address