mitt tvåtusensexton
Myst i Marieby när jag haft möjlighet till det // Klurat över kvällskurser på BA // Gjort mig nyttiga smoothies //
Varit på många skoterturer // Besökt Mall Of Scandinavia // Dansat massor
 
Bott på Lidingö // Njutit av ginger joe // Åkt massor med längd på fjället // Fler skoterturer // Hälsat på danspinglorna hemma och njutit av deras show
 
Rockat appertiff // Införskaffat många nya träningsplagg // Bjudit Pontus på födelsedagsfika // Smaskat i mig yolliboxar // Köpt lägenhet
 
Varit på Espressohouse-sommarfest som 90-tals brutta // Köpt tavlor från fotografiska // Myst i Mariestad //
Sett min Bruce för en andra gång // Pussats med vovvarna // Firat midsommar 
 
Åkt massor med bräda // Gått klart ett år på Balettakademiens Dansarlinje // Firat studenten Fanny //
Gjort några auditions och varit meganervös // Umgåtts med fina vänner // Klippt lugg 
 
 Fikat i Røros // Gått upp för Funäsdalsberget med mamma // Gått på många fjällturer // Njutit av lediga dagar hemma i Tännäs // 
Lyxat till det i Marbella under en vecka // Grillat många korvar
 
 Druckit många kaffekoppar och gjort ett nytt köksbord // Varit hundvakt åt Monki //
Haft många myskvällar // Bakat tunnbröd // Tatuerat mig
 
Överraskat och firat pappa // Hängt i vår fäbodvall // Varit uppe en hel natt på skolan och satt ihop en spexföreställning //
Varit på skansens julmarknad // Firat jul hemma i Tännäs
 
♥  ♥  ♥
 
Ja ni, vilket år va! Så svårt att inte välja ut alldeles för många bilder bland alla en tagit under året, men lyckades att hålla igen någorlunda i alla fall. Jag har i alla fall haft ett toppen år, mycket har hänt och jag har verkligen vuxit ännu mera som person under detta år. Det största som hände var väl att jag faktiskt kom in på Balettakademiens Yrkesdansarutbildning, det var bland det bästa som kunde hända. 
 
 
 
 
JUNITJEJ

Så kul att få se alla dessa bilder som är tagna under året!

Jag vill passa på att önska dig ett riktgt GOTT NYTT ÅR!

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address