Q/A
Vad var det bästa med gymnasiet? - Att man fick välja vad man ville lära sig och göra. Jag valde tillexempel att hålla på mycket med foto eftersom det är något som intresserar mig. Framtidsplaner? - En flytt till Göteborg eller något annat ställe söder ut med Pontus, samt att börja plugga med det jag älskar att göra. Vad dansar du i för grupp? Vilken dansstil? Hur funkar det hela? Helt enkelt berätta mer om din dans!! Vore bäst, jag personligen älskar att dansa!  - Vad kul att du gillar dans, det är ju så himla befriande och roligt!! Förut dansade jag på wendlas i en jädra massa år, där jag testade på många dansstilar. För tre-fyra år sedan valde många att följa med en av ledarna där till en helt ny studio som heter show4all, vilket var ett himla bra val. Där har vi många grupper med åldrar från 5-70 som dansar, vilket är superkul. Jag och några tjejer till är med i dansgruppen spectra som man blir uttagen till, vi uppträder lite här och var och har tillexempel myskvällar tillsammans. (just nu är vi i underbara Kreta) Vi dansar lite alla möjliga stilar, mest jazz. När var din alkohol-debut? - Drack min första cider i slutet av sommarlovet till gymnasiet. Var du med i någon gymnasieförening? Om inte, blev du frågad av någon och i så fall vilken/vilka? - Nej, men blev tillfrågad att komma på intervju till Minerva. Tackade nej, inte direkt min grej det där. Vad använder du för hårprodukter? - Shampo, balsam, balsamspray och olja. (samt värmeskydd om jag ska hålla på med värmetänger) Jag använder olika märken hela tiden, men favoriterna är de som kommer från Aussie. (det företag jag jobbade för i Australien) Vad använder du för app när du hör dina fina collage här på bloggen? - Jag använder ingen app utan gör alla mina collage i photoshop, bara klipper och klistrar tills jag är nöjd. Anser du att du var en ”stökig” tonåring? - Långt ifrån. Vet inte riktigt vad det är för fel på mig, men har aldrig varit någon direkt "tonåring". Har alltid satt myskvällar med familjen framför utekvällar. Hoppade över tonårstiden jag, haha. Har du planer på att börja studera? Isf var och vad? Grym blogg! - Ja, det har jag faktiskt. Har funderat på det länge, men nu har tankarna blivit lite mer "seriösa". Skulle vilja börja plugga nästa år, så jag i alla fall kan dansa ett år till innan jag drar iväg. (om det blir på något annat ställe än Östersund) Vet inte riktigt exakt vad, men något inom media i alla fall. Tycker det är jättekul med layout och sådant där, så något där man får hålla på med text, foto och design. Tack söta du! Vad är det bästa med din kille? - Fy vilken svår fråga, jag kan inte säga vad det bästa är. Han är så bra på många olika sätt. Han gör mig hel och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom, min fina Pontus. Är du och din kille släkt? - Nej, men nästan haha. Vi är släkt med varandras släkt, jättekonstigt att förstå men så knasigt är det. Jag är tillexempel fyrmänning med hans kusins barn. Är dina föräldrar skilda? - Nej, de håller fortfarande ihop sedan de träffades när de var ynka sexton/sjutton år gamla. Vad jobbar din pappa med? - Han har ett eget företag tillsammans med sina två syskon som heter Sandberg & Jonsson, där de kör ut varor till hela Sverige. Vad är bäst med sommaren? - Alla fina sommarplagg, och värmen såklart. Så himla underbart att kunna gå runt i bara ben och nätta klackar. Kommer du ursprungligen från Tännäs? Älskar Tännäs känns som ett andra hem, har varit med upp ända sen jag var två månader. Ps. Älskar din blogg, din stil och du knäpper så himla fina bilder. - Min farfar växte upp på gården i Tännäs som vi numera har tagit över, där bodde ju även pappa som liten. Mamma är uppväxt i Funäsdalen som ligger ca 1 mil från Tännäs. Jag själv har alltid bott i både Östersund och Tännäs, eftersom jag gått skola och dagis här i Östersund pga. pappas företag. Vad kul att du känner som mig, Tännäs är verkligen ett andra hem för mig. Eller ja, jag gillar ju faktiskt att vara där mycket mer än i Östersund. Vad glad jag blir, tack så himla mycket!  
WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address