Hair products
Har många gånger fått frågor av er mina läsare, om vad jag använder för produkter till mitt hår. Jag som är expert på att skjuta fram saker har självklart skjutit fram detta, men äntligen tog jag tag i det och tänker nu berätta lite kort vad jag dagligen har i mitt hår. Jag använder olika produkter och märken, men för tillfället är det dessa.
1. Duschar med ett silvershampo från matrix, som ska dra ur gulheten i håret och göra det hela kallare. 2. Färdigduschad och klar så sprayar jag i balsam i håret, från the body shop. (när man har tonat håret som jag gjort nu ska man helst inte använda balsam i duschen då det har en tendes att dra ur toningen, därför är det bäst att använda spraybalsam) 3. Till sist kramar jag in en kräm i håret som ska reparera och skydda mot värme, även den från matrix. 4. Ibland händer det även att jag skämmer bort håret med silk drops från make up store, vilket ska göra så det inte ser lika slitet ut. (återger torrt och tråkigt hår glans och lyster)
WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address