questions to ya
Stina

Är 26 år från Östersund egentligen men bor i Blekinge. Vet inte hur jag hittade dig men har läst i flera år sen emmadenblonda :-)

Linda Svensson

Jag är 20 år och började läsa din blogg när du redan hade haft den på Veckorevyn ett tag. Kanske varit aktiv läsare i 1 år eller så, för jag minns att du precis åkte till Australien och drt var nog därför jag fastande: pga alla amazing bilder!

Emelie

18 år, fyller 19 år i sommar. Hittade dig på blogg.se toppbloggar har jag för mig...har nog följt dig i snart 4 år!

Linn Strömberg

Fyller 16 om några dagar, vet faktiskt inte hur jag hittade hit. Kollade väl runt på bloggar och hamnade här, Minns i alla fall att jag stannade för att dina bilder alltid är sjukt snygga och inspirerande!
Började följa dig när jag började blogga på min nuvarande blogg, så ett par månader :)

MALIN

Jag är 21 år och bor i Malmö. Minns faktiskt inte hur jag hittade din blogg men jag läste den först på Veckorevyn :) Har läst din blogg i några månder!

Mosen

Artonåring som fann och fastnade för dig och din blogg för 3-4år sedan. Oklart hur, men jag var en riktig bloggjägare då och ville läsa om allt och alla. Nu följer jag bara guldkornen och där finns du!

Kristina

jag är 17 år och har läst din blogg i kanske två år. Minns inte riktigt hur jag fann din blogg men tror någon annan blogg jag läste tipsade om dig!

hanna

jag är 19 år. hittade din blogg på veckorevyn för 1,5 år sedan kanske. fastnade för dina snygga bilder, din snygga klädstil samt att du skriver korta bra texter till dina blogginlägg. grym blogg!

Ida

Jag är arton, från Östersund. Har följt dig sedan emmadenblonda, den här staden är så liten så det var så jag fann bloggen! :)

el mystico

22, Östersund. För att du är grymt fin.

Emelie

20år från Öland. Började följa dig bär du hette emmadenblonda så har följt dig ett bra tag! :)

Johanna

21, Stockholm. började läsa din blogg för 6 år sen typ...innan vr i alla fall:)

Julia

Fyller 16, vet inte hur jag hittade hit men jag fastnade för att du hade så snygga bilder. Följt dig sedan ca 1,5-2 år tillbaka skulle jag tro

Kajsabajsa

19, "hittade" den nog genom din Facebook ;) och har följt dig aaaslänge ju! Man måste hålla koll på alla Tännäsingar vetu :) haha

Lisa

18år! Och jag tror jag hittade dig via blogg.se, har följt dig jättelänge iaf så minns inte riktigt! Dina inspirerande bilder har fått mig att stanna kvar :)
Xx/ www.nouw.com/lisabengtsson

Anna

Jag är 19 år, 20 i vinter i har följt din blogg jättelänge. Fyra år kanske?! Var dina bilder jag fastnade för :) Har ingen aning hur jag hittade hit, men antar att det var genom någon fototävling som alla "fotobloggar" ordnade på den tiden haha!

michelle bergström

Jag är 17 år (18 i oktober) och jag har följt din blogg nu i ett par månader. Anledningen till att jag fastnade var för dina otroligt fina bilder! Tycker att du uppdaterar bra och har alltid så fina bilder med i dina inlägg. Jag kommer tyvärr inte ihåg hur jag hittade hit, tror jag läste på någon blogg som hade tipsat om din blogg så klickade då in och blev fast! :)

Rebecca Rehn

20-åring från Sveg, pluggar numera i Uppsala! Hittade hit för att jag kände igen efternamnet, sedan såg jag att du också är från Härjedalen. Fastnade för dina fina bilder! :) Har nog hängt här ett par år nu!

louise

20 år från Linköping men bor nu för tiden i Oslo. Har nog läst din blogg i cirkus 3 år men kommer inte ihåg hur jag hittade hit. Hyr stuga i Tännäs varje vinter så tyckte det va kul att du också hänger där. Tycker dina bilder är jättefina :}

Jenny

Snart 21 år, Hittade dig igenom Isabelle Strömbergs blogg när ni hade era vänner länkade på sidan av bloggen (om du fattar vad jag menar? haha) och jag har ju då följt dig sedan typ 2009, älskar bloggen. Du är GRYM!

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address