icepeak
Underställströja, icepeak.  Världens gosigaste och finaste underställströja. Både jag och mamma införskaffade oss en varsin, mycket bra köp. Även denna dag fick några timmar spenderad i kära Funäs, jag och lilleman tog en vintrig promenad i byn. Det snöade nämligen massor idag vilket fick min längtan till vintern att bli ännu starkare. Åh, vad jag längtar!
Alexandra

Så fin! Letade efter den på deras hemsida men hittar inte. Vart finns den att köpa? :)

Julia

Undrar detsamma som Alexandra !:)

Svar: Köpte den på en liten affär i Funäsdalen, vet inte alls vart den finns annars hhihi
emmawagenius

Alexandra

Hej igen! Letat förbryllt men hittar den ingenstans. Vill så gärna köpa en likadan. Vart hittar man den? :)

Svar: Alltså, jag har ingen aning haha...

Köpte den på en liten affär i Funäsdalen, men antar att vilken sportaffär som helst kanske kan köpa in den? =)

Kram
emmawagenius

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address