Taggad så långt som ut i fingerspetsarna
IMG_2495IMG_2507lIMG_2512Gårkvällens facelook   Godkväll på er allihopa, slänger upp lite bilder på hur jag såg ut igår när 100-dagars firades. Min kväll blev dock inte som tänkt, men så går det ibland. Berättar mer om allt då bilderna kommer upp, vilket är imorgon förstår ni.   Började skolan vid tolv idag, tackar gudarna för det. Gjorde en snabb redovisning och spenderade sedan tid i skolans lilla fik, satt där och blev avundsjuk på hur snygga alla var medan jag själv satt där som en rishög. Livet är fint ibland.    Har egentligen träning ikväll, men skippar den jag. Helt slut i kroppen hähä. Spenderar kvällen med mitt hjärta istället, lagar middag och har det mysigt. Klem. 
Lovisa

Gud vad du är snygg Emma!!

Julia [Stil & Foto]

Du kan då aldrig vara en rishög. Jag förstår att man kan känna sig mer eller mindre piffig då och då, det gör alla. Men du, en rishög? hah. Du är så himla vacker, både fixad som naturlig.

Vackra Emma :) vet att jag typ kommenterar din skönhet hela tiden men den är slående bara så du vet! Keep your head up high :)

Tina

Men ÅH vad du är fin! Och du är förmodligen lika snygg som de andra även när du känner dig som en rishög!

maja

Du måste nog vara en av de vackraste människorna jag sett!

Julia [Stil & Foto]

sv: Hahahah du är go ;)

Ida

Kan du inte visa hur du sminkar dig som på dom här bilderna? jättefint!

Amanda

du har så fina blåa ögon! *dö*

Mariélle

SNYGG

julia

Så förjäkla snygggggg

Emma

Du är så vacker!! Älskar din blogg! :)

Elin

Du är så sjukt snygg!

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address