Tillbakablick 2012
// Tänker lägga upp lite bilder och skriva om det gångna året, delar upp det i två inlägg så vi börjar med de första sex månaderna. // Desktop9Nyår förra året firades som vanligt i Tännäs, tillsammans med min dåvarande pojkvän Joel, familjen Norlén samt min egna familj.  Vi åkte häst och släde på dagen, hur mysigt som helst.  Desktop18Mysiga dagar tillsammans med fina vänner, både i Östersund och Tännäs.  Desktop1Tillsammans med dansgruppen spectra åkte vi hem till Härjedalen och dansade på afterskii 1000, övernattade på hotellet i Funäsdalen och mös på med bland annat bad utomhus. Desktop2Show4all hade premiär på storsjöteatern, vi ställde till med en grym show. Jag spelade bland annat peps persson med låten oboy, haha det käppaste jag gjort.  Desktop5Naturvännen inom mig har ofta tagit över, spenderat tid med både hamstrar och hundar. Desktop7Det har blivit många koppar te i sängen, med musik och mysiga plagg.  llDesktop14Det vankades fest. Firande av min vän Julias födelsedag, piratfest samt "klassfest".  Desktop12Jag och Sandra flög ner till Göteborg öven en helg och hälsade på hennes syrra. Vi hade det jättebra, sommaren hade tagit över där nere och man kände lyckan genom hela kroppen. Vi shoppade massor och hade det kul på liseberg.  lDesktop14Ännu mera festligheter, dessa bilder är en blandning av firande av student och skolavslutning.  Desktop19Jag fotograferade det mesta som vanligt.  Desktop15Det blev massor av mys ute i det gröna, sommaren hade anlänt.  Dåså, då var första delen klar av en liten tillbakablick på kära tvåtusentolv, året då jorden skulle gå under men klarade sig finfint. Jag har verkligen haft ett toppenår, har gjort massor av roliga saker och har inte ångrat ens en liten sketen sekund av någonting. ♥
WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address