sjukling
Trodde faktiskt att jag skulle klara mig undan den årlia höst-febern i år. Har varit så duktig med att blanda ihop ingefära-shots som jag tagit varje morgon, tänkte att det skulle göra underverk men ack så var inte fallet. I onsdags vaknade jag med ont i halsen, på kvällen mådde jag inte alls bra och på torsdagen låg hemma jag med feber. På fredagen mådde jag faktiskt mycket bättre, så jag var på skolan på eftermiddagen eftersom vi skulle gå igeom manus för första gången under teaterlektionen. Vi har en teaterföreställning i december nämligen, vilket ska bli spännande och lärorikt att få göra. / Nu klockan 09.00 ska jag och några i klassen träffa fotografen Håkan för att fotografera vår turné-affisch, superkul hörreni! Hoppas det blir bra bara. 
Hemma Hos Felicia

attans!! krya på dig!!!

Linnéa

Snygg header! :)

Linda Johansson

Krya på dig. Söt hund

Julia

Fortsätt krya på dig och stort lycka till med föreställningen :D

Natalie

Hej! Det vore roligt att läsa ett inlägg om din kamerautrustning och var/hur du redigerar dina bilder (både i telefonen och på datorn). Jag tycker att du tar fantastiskt fina bilder och de är väldigt inspirerande.

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address