allergi från helvetet
Fortsätter med gamla bilder. Har en massa nya bilder på g som jag tyvärr varken hunnit rensa eller redigera, men det kommer så småningom. Köpenhamn var fantastisk förövrigt, tänker att jag berättar mer om det när jag lägger upp bilder från det.
 
Just nu mår jag verkligen skit. Har kännt av pollen ett tag, men igår small det verkligen till. Ögon och näsa kliar och rinner, jag nyser, är supertrött och har astma. Ska bli spännande och se hur det går för lilla mig att träna denna vecka.. Fan att inget ska hjälpa. Tar tabletter, nässpray och ögondroppar. Tabletterna började jag med för läääänge sedan, men ickedå. Måste ta tag i detta och få hjälp av någon läkare, skulle vara skönt att slippa detta under somrarna. När jag ändå är bitter så kan jag ju passa på att klaga på min nytagna piercing i örat, den är såklart inflammerad, supersvälld och gör svinont. Det går bra nu.
 
MEN jag kan ju försöka liva upp stämningen lite med att säga att jag fått jobb på icamaxi här i Solna, så skönt!! Har tjatat om att byta jobb i snart två år nu, äntligen tog jag tag i det och lyckades. Nu kommer jag slippa kliva upp 04.00 om helgerna samt ha lite högre summor på sparkontot. Fan va gött.
 
 
WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address