omgiven av det bästa
En Emma i sitt bästa jag, bland fjäll med sin lilla tuss. ♥ Har inte fått hem min lilla älskling ännu.. Han far fram och tillbaka till veterinären i Östersund med sitt öga som inte är bra än, men som tur är så verkar det vara på bättringsvägen. På tisdag ska han på återbesök igen, ber till gudarna att allt kommer se bra ut så han kan få komma hem till mig. Här om dagen grät jag när svärmor skickade en film på honom, uff så jag saknar honom!! Men vilken tur han har som har så fina där hemma som kan ta hand om honom, han har ju inte kunnat vara här med tanke på att både jag och Pontus jobbar. (ögonen skulle droppas varje timme där ett tag) 
 /
Hörreni, sista jobbveckan nu innan skolan drar igång. På måndag rullar terminen igång och jag får dansa gärnet igen, denna gång som avgångsklass åk3. Hur knäppt är inte det? Kommer så väl ihåg när jag började danslinjen 2015, känns som igår. 
WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address