jag är fri
Har varit ledig hela helgen lång vilket har kännts så konstigt men så befriande, har verkligen pustat ut och bara gjort vad jag känt för. Jobbade ju sex helger på raken innan denna helg, så det har nästan varit overkligt att fått göra exakt som jag velat. Är det såhär det brukar kännas för de flesta när det blir fredag? Lyx isf!! 
 
Fredagskvällen blev tillbringad i soffan med en massa gotta på bordet och idol på tv'n. Lördagen startade jag med ett utmanande box-pass på sats som bästa Addis höll i, det var så jädra jobbigt men såå kul och skönt. Ett mysigt bildbevis ser ni ovan. Lite senare kom Sara hem till oss, vi åkte iväg på adidas-outlet en sväng och sedan käkade vi på Phil's Burger i Sumpan. Lördagsmys i massor blev det också samt färgning av Saras hår. Idag är det chill som gäller. Vi ska snart ta oss en lite längre promenix ute i det härliga vädet. KRAM
 
Var bara tvungen att dela med mig av en bild på Harry och två av hans kompisar på dagis, de har nämligen en facebook-grupp där vi får ta del av vad de gör på dagis om dagarna. Hihi så kul ju, en blir ju så glad. 
 
johanna

härligt!

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address