från sommar till höst
Här var det sommar, men det är andra tider nu minsann. Hösten är här, det är kyligt i luften och träden börjar sakta men säkert byta färg. Älskar denna årstid, den är så mysig. Massor av fjällturer skulle dock inte sitta fel just nu..
 
Blev som sagt sjuk i helgen och är det fortfarande. Igår var jag bara med på stången på baletten och kollade resten av dagen på lektionerna, men idag har jag varit med hela dagen. Det har varit kämpigt men det har funkat. Sätter sig alltid på mina luftrör när jag blir förkyld, vilket gör det väldigt tungt att andas vid ansträngning. Tror jag har förkylningsastma eller något, borde kolla upp det.
 
// dress from loveforever //
 
 
 
Veronica Pettersson

Snygga bilder! Och du, krya på dig!

Lisa

Krya på dig fina du!

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address