sten
Här har ni Sten, en gullig liten filur jag hade i mitt fönster i lördags. Tänkte dela med mig lite om vad som hänt de senaste dagarna.
FRE När skolan var slut så passade många av oss i klassen på att ta vara på det fina vädret, vi slog oss ner i humlegården och hade picknick. LÖR Klockan ringde vid 04.00, det var dags att göra sig redo för jobb. När jag slutade väntade en heldag med Sten, det var mysigt. SÖN Efter ännu ett tidigt arbetspass begav jag mig till Rålis för mys i solen med norske jenter. När klockan slog middag tog jag bilen till Alicia, vi köpte med oss pizza och satt ute vid vattnet. MÅN Repvecka även denna vecka, nu börjar det kännas bra inför kommande föreställningar. Väl tillbaka i Råsunda mötte jag upp Ellen för en mysig promenad med våra vovvar, har verkligen saknat henne!
 
 
 
WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address