spring evaluation
Okej, vi har alltså kommit till "spring evaluation". Något jag oroat mig över sedan första skoldagen, men som jag nu på senaste tid faktiskt har släppt och inte tänkt så mycket på. Under de två kommande veckorna kommer vi ha en jury som kollar på våra klasser, inte alla klasser men många. De kommer alltså bedömma om man får stanna till hösten eller inte. Anledningarna till att man blir "kickad" kan tex bero på nivån, motivationen eller dålig närvaro.
 
Så på fredag vecka 14 kommer vi få ett mail där det står om vi får gå kvar eller inte, lite hårt och känslokallt kan jag tycka, men men. Skulle jag vara den som blir kickad skulle jag nog vilja höra det irl, inte få veta i ett jävla mail.
 
Men, jag kan bara göra mitt bästa och hoppas på att jag får vara kvar, för jag vill ju självklart vara kvar. Detta är ju början på en dröm, början på att kunna få arbeta med det jag älskar, dansen. Självklart så behöver det ju inte ta slut bara för att man blir utslängd från ackis, absolut inte, det finns ju miljoner vägar att gå!! Men skulle självklart vara kämpigt och vara en jobbig motgång. 
 
Äh, detta fixar ju jag galant! Klart jag blir kvar! Något som jag har lärt mig under tiden på ackis är att det absolut inte hjälper med negativa tankar, ingenting funkar om man inte tror på sig själv, men så är det ju självklart med allt. Så, HEJA MIG!! 
 
 
S

Jag tycker du passar mycket bättre i en lite varmare blond färg på håret, eftersom du har varma färger i ansiktet. Finns risk att det ser väldigt fake ut annars! Absolut inget illa menat :)

Siri

Hur gör du för att få den färgen på håret? Det är så snyggt!!

Svar: Det är ett silvershampo från fudge, funkar asbra! =)
emmawagenius.blogg.se

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address