min söndag
Imorse var det kämpigt att kliva upp, var så himla trött och under timmarna på jobbet piggnade jag tyvärr inte i. När jag fick sluta for jag hem för att byta om, runt ett mötte jag upp min gofia Fanny för en lunch. Vid tre satt vi förväntansfulla i chinateaterns salong för att kolla på musikalen the book of mormon, den var riktigt bra! När vi sedan skiljdes åt blev det middag hemma innan söndagshandling på maxi. För tillfället har jag svårt att hålla ögonen öppna, och imorgon ska jag vara på plats på skolan redan vid åtta. Dags att sova med andra ord, godnatt.  
 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Låter om att du hade en bra dag :)

amandafelicia.com

Låter som en härlig dag! Jag vill också se Book of mormon, den verkar jättebra :)

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address