helgen / bloggen
En kaffekopp och lite veckorevyn, det är grejer det. Sicken mysig helg detta blev! Lugn med mycket god mat och skratt, synd att den gick så fort bara.
 Vill ge lite kramar såhär över skärmen till er som kikar in här så ofta som ni gör, blir varm i hjärtat av att ni är intresserade av att ta del av vad som händer i mitt liv. Jag har under många år uppdaterat med minst ett inlägg per dag, hade ett tag ett kontrakt också som sa att jag var tvungen att uppdatera varje dag. Därför har det blivit en vana, men nu på sistonne har jag insett att vad tusan, jag har ju inte tiden till det längre och jag har ju faktiskt inget kontrakt numera. Därför ekar det lite tomt här, jag hinner inte riktigt lägga ner tid på bloggen för tillfället. Men när jag väl har något att dela med mig av så kommer jag att göra det, därför tycker jag ni ska följa mig på bloglovin. (här) Där ser ni när jag uppdaterar, så slipper ni kika in här varje dag och bli besvikna när inget har hänt hihi. ♥
WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address