se upp på vägarna
Home. Idag tar jag och Harry bilen hem mot Härjedalen, för hela nästa vecka har vi något som heter work week. Under den veckan får man själv välja vad man vill göra, men det ska självklart gynna ens egen dansgång. Själv tänker jag satsa på styrka och kondition vilket gör att jag kommer kunna vara hemma i Tännäs hela veckan och under påsk, åh vad jag är lycklig och glad över det! Senaste gången vi hade långledigt var ju i julas, så det ska bli så skönt att få lite återhämtning och ladda batterierna. 
 
Gick föresten vidare till år två, så himla skönt. Men usch vilken konstig fredag det blev. Inte nog med att vi hela dagen gick och väntade på det förbaskade mailet, som meddelade att några klassisar tyvärr inte får fortsätta till hösten, så blev det ju kaos i Stockholm. Nån jävla idiot som körde ihjäl folk på drottninggatan. Vart är världen påväg? Tog oss inte från skolan heller, så fick tillslut gå hela vägen hem i sällskap med typ alla invånare i hela Stockholm. 
 
 // Bilder från senaste gången jag var hemma under en helg med klassisen Alicia //
 
 
 
 
 
 
 
WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address