puderrosa
Alltså jag älskar verkligen puderrosa, så somrigt och fint! Kjolen kommer från hm och bodyn från zara.
 
Igår fick jag bege mig till akuten under lunchen och tyvärr missa eftermiddagens rep på tre timmar. Först och främst så mådde jag dåligt under natten och när jag vaknade på morgonen så var jag fortfarande febrig och mitt pekfinger var helt uppsvällt, min hand var även röd, öm och svälld. Under dagen spred sig det röda upp över armen och jag fick mer och mer ont, ringde därför till vårdcentralen som tyckte att jag skulle bege mig till närmsta sjukhus. Fick reda på att min hand blivit inflammerad (eller ja köttlarna/musklerna innuti) pga ett litet sår på fingret och att jag ska käka antibiotika, blir det inte bättre inom fyra dar måste jag tillbaka och eventuellt göra ett ingrepp, bläää!! Inte får jag dansa heller, eller jo men måste ta det easy peasy vilket är så sämst. 
 
 
johanna

fint!

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address