rosé necklace
SMALL O ROSÈ NECKLACE  from project lush, find it here.
Godkväll på er, tänkte skriva lite meningar om min helg. Fredagskvällen startade supermysigt hemma hos Ella, med tacomys och fix inför the party. Kom dock fram dit ganska sent, så blev bara däääns i mindre än två timmar innan det var dags att rulla hemåt. Efter fyra timmars sömn väntade jobbet, yesbox. Väl hemma från jobbet möttes jag av en liten tuss, lilla Monki fick vara hos oss dagen lång vilket jag inte alls klagade över. Så sööööööt! Pontus fick dock spendera mest tid med honom den lyckosten eftersom jag var tvungen att jobba. På kvällen kom min saknade Sandra och hennes Elissa till oss för middag samt så mycket bättre-mys. ♥
Idag har jag jobbat igen, samt fixat med söndagssysslor. Ska snart bege mig hem till Rania för att umgås med mina tre tjejer en sväng. 
 
 
WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address