sovmorgon
Denna vecka har jag det så lyxigt att jag kan sova så länge jag vill om morgonen, eller ja det blir väl till runt nio eftersom Harryman vill ut på promenad. Men ändå, det är ju superlyxigt om man jämför med när jag brukar kliva upp. / Premiär idag, vi kör våran första föreställining klockan 19.00 och det ska bli så kul samtidigt som det är sorgligt. Det är verkligen så nära slutet nu vilket är lite tungt.. Innan vi kör igång har vi en picknik tilsammans med lärarna där vi ska få våra diplom osv, myspys. 

Om ni missat hela fadderuttan så har jag och min klass alltså föreställningar denna vecka, det sista vi gör tillsammans. Ni har möjlighet att se oss idag & imorgon klockan 19.00 samt på lördag klockan 15.00, biljetter hittar ni här. Komsi!! ♥
 
 
Sarah

Åh, vad mysigt det ser ut. :D Du tar så härliga bilder

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address