bruce min kära bruce
Bruce Springsteen, ullevi 2016.
Fick alltså se min Bruce för en andra gång och herregud den människan är ju helt makalös. Jag kan inte beskriva med ord hur bra jag tycker att the boss är, och han verkar vara en sådan himla fin själ också. Är ju så känslig jag så ögonen fylldes med tårar ett x-antal gånger även denna gång, han berör verkligen. Jag är uppväxt med Bruce musik, pappa har spelat många av hans låtar genom åren vilket antagligen är en stor anledning till att han och hans musik gör att jag känner mig hemma. Näe gud alltså, Bruce är helt enkelt magisk och jag hoppas att jag får chansen att njuta av han live fler gånger i mitt liv. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JUNITJEJ

Jag var också där på Ullevi och såg Bruce. Han är fantastisk!

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address