fjälltur / nolla / sjuk
En av min och mammas underbara fjällturer hemma i sommras. / Fredagen blev lyckad, roliga uppdrag som avslutades med en trevlig fest. När vi individuellt fick inta dansgolvet och göra en fabulous catwalk över golvet bytte vi äntligen roll från "nolla" till etta, men skulle gärna vara nolla ett tag till då det varit himla kul. 
Mindre kul är det idag då min hals och jag inte alls spelar i samma liga, har så fruktansvärt ont. Har faktiskt känt av en förkylning under veckan, med halsont och grejer. Idag är det värre än någonsin och jag hoppas verkligen att det inte blir värre än vad det redan är. Får vila vila vila hela helgen och hoppas på att jag är någorlunda frisk på måndag. 
 
 
 
 
 
 
 
Linnéa - The Hungry Gosling

Så vackra bilder!

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address