mina days och mitt humör
klänning by asos
 
TISDAG. Vad gör ni om dagarna och hur mår ni? Här har ni min vardag: Jag är less på alla rutiner, samma lika varje dag. Vakna, jobba, äta, träna, sakna Pontus, sova. Jag längtar till påsken som en tok och hoppas på solsken varje dag. Jag är stressad inför vår dansshow. Jag börjar ge upp hoppet om lägenhet i Stockholm. Jag är stressad över framtiden. Jag försöker shoppa bort mina stress/uttråkade feelings. Jag försöker få bloggen att rulla, försöker knäppa roliga pics men min fantasi och kreativitet är nästan helt död. Men ändå hörreni, ändå mår jag jättebra och är go och glad. Skit samma vafasen, allt löser sig och vardagen blir egentligen som man gör den till. Jag är väldi väldi bra på skratt så de jobbiga/tråkiga/långsamma timmarna löser vi ju lätt. 
 
 
 
 
 
Linn Strömberg

Är också så less på alla rutiner! Super snygga bilder

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address