seven places
Till alla er som undrar vart vi kommer hålla hus i Australien. Har någon av er varit på de ställena vi ska på eller vet något om de så berätta gärna för mig. Sevärdheter, saker att göra osv osv.
Lisa

jag har varit på alla domdär ställena, men Byron Bay är bästa
stället på jorden och där rekommenderar jag att surfa.

Lisa

I Sydney kan jag rekommendera hostlet wake up, superfräsht! Byron bay är bäst! Festa på Cheky monkeys. Noosa är jättemysigt! Ni måste absolut gå i nationalparken, där kan ni hitta alldeles egna stränder som är super fina! Ha en bra resa kram!

Reste från Melbourne till Cairns, du kan läsa i min och min kompis blogg: http://days121.wordpress.com/page/2/

Frida

Ser att ni inte har tänkt åka längre norrut än noosa... Men jag skulle rekommendera att åka upp till rainbow beach och därifrån ta en tredagars tur till fraser island, världens största sandö. Det finns inga vägar där utan man kör fyrhjulsdrivna jeepar i sanden, lagar man tillsammans i gruppen över stormkök och sover i tält. Förutom att det är riktigt roligt så är det också typ paradiset på jorden. Googla exempelvis lake mc kenzie och lake wabby.

Sara

Surfers paradise är typ bara fest, så gillar man det är det kul. Men Byron bay är superb. Bästa av alla

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address