Whiskey blandat med plugg
IMG_0605 Lite myspys i sängen tidigare idag Fan vad duktig jag varit idag. Efter skolans slut har jag bara gjort viktiga ting. Gick ganska trögt till en början då jag skulle sätta igång med att plugga, kan inte med det där. Så fort det gäller plugg kommer jag på massor med andra saker som att göra, verkar tycka det är roligare att leka med snapchat, fula mig i spegeln, äta, sjunga och göra annat onödigt som inte har någon mening. Lyckades otroligt nog ändå banka in lite andra världskriget fakta i huvudet, känner mig några snäpp kunnigare inom det området och säkrare inför morgondagens prov.  En massa sidor blev  även lästa inför en ARL lektion, samt att jag skrev klart min lista som ska skickas in till LT imorgon. Min belöning av detta blir en kväll & natt tillsammans med honom. Förtjänar fan egentligen en guldmedalj också, jag som aldrig brukar vara stressad inför något inom skolan. Sovgott lovers. 
Anonym

Kan inte du berätta lite om din linje och vad ni får göra där? mycket läxor eller många prov? Eller är det bara massa chill lektioner med en massa foto uppgifter? :)

Svar: Det är ju olika inriktningar typ, beroende vad man vill göra. Så du får ju välja till i princip vad du vill. Mycket foto för min del, och det är väldigt chill. Aldrig prov och läxor, bara någon gång ibland.
KRAM
emmawagenius

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address