Maskeradfest på cuprum
ssddlsdd Nu på lördag, den 2 mars är det maskeradfest på cuprum. Det är festfixarna "jesusparty" som håller i det hela. Biljetter finns att köpa på wesc butiken och kostar 100kr (dryck & garderob ingår), hur najs som helst. Det kommer hålla på från 22-02 och är självklart en åldersgräns på 18 år.   Jag kommer att gå, frågan är bara vad jag ska klä ut mig till? Ovan är lite bilder under de senaste åren då jag spexat till mig. Vi får se vad det blir, ni kanske har något förslag till lilla mig?   Partykungen.se har ett gäng snygga maskeraddräkter, är någon intresserad av något därifrån så får ni 10% om ni använder koden jesusparty i kassan.   
Clara

18-årsgräns+94+gick2010?
;))))))))))))))))))))
haha, skoja, alla har vi väl fuskat lite med åldern!

Svar: Ingen krog 2010 knasboll, haha :)
emmawagenius

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address