Styling
Smink kicks // hår nikita // - // Linne bikbok // byxor monki // skor zara  Här är helbilder på mig samma dag som modevisningen var, ville kombinera sminket och håret med en outfit. Älsklingsskorna är på, så trist att de inte går att använda året om. Lite kallt i snön kanske.
Julia [Stil & Foto]

Love that look :) fyfaraoo va snyggt :) görsnyggt med brallorna till klackarna.. :) men det ser kallt ut!

Ann-sofie

Snyggt!

Anonym

Så fin är du! varje gång när jag går in på din blogg så blir jag WOW VILKEN TJEJ ALLTSÅ!
och jag har en fråga vem tar dessa bilder ? :)

Svar: Men söta du! Min mamma brukar fota, ibland vänner och ibland fotar jag själv med stativ. KRAM
emmawagenius

Sandra

Snyggt :)

Salu Rummet

älskar ditt halsband!

Svar: HAAHHAHAHAAH det är inte halsband.... tröjan är så
Anonym

johanna

älskar halsbandet! Vart är det köpt? :) kram

emmy

Makalöst snygg!!

Isabelle

Bli modell kvinna!!!! :D

Hedvig

supersnygg styling!

ebba

herregud va snyggt!

Sari

Så snyggt, fina fina du!

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address