En lite större frilla än vanligt
Krulltott Nu när jag varit ledig har jag haft all tid i världen till allt känns det som, passade då på att ägna lite tid åt mitt hår. Resultatet av det ser ni på bilderna, lite annorlunda sådär. Till hjälp hade jag en plattång och en vanlig penna, enkelt och smidigt. En film om hur man gör kommer framöver mina godingar. ♥
Mandosa

Gud så fin!

emy

snälla lägg upp filmen innan nyår för vill ha en sån frisyr då!! :( haha

ingrid

Vart redigerar du dina bilder? :)

Svar: I photoshop cs2,
kramkram
emmawagenius

laura

kan du visa hur man göra på film?

Svar: Som jag skrev i inlägget, det kommer. :)
emmawagenius

Amanda

Din blogg är så sjukt bra och inspirerande! Helt klart ev av mina favoriter! :)

Svar: Vad himla roligt att höra, kramar på dig!
emmawagenius

anna

ooommyyyygoood , du är så snyygg! då jag såg första bilden trodde jag att det var angelica blicks blogg jag var in på . jag vill se ut som dig Emma! ;) <3

Julia [Stil & Foto]

Gud va spännande, en penna alltså? hade jag ingen aning om att man kunde använda! Looking forward to the vid ;)

Josefin

SÅ.JÄVLA.VACKER!

FRISÖRBLOGGEN.SE

Supersnyggt :)

Fredagsfilmen

Väldigt vackra bilder!

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address