Emma Wagenius
 
Emma Wagenius | Född år 1994 | Från Östersund/Tännäs. På wargentinskolan gick jag gymnasiet och pluggade medialinjen, tog studenden år 2013. Därefter har jag både jobbat och rest. Augusti 2015 flyttade jag till Stockholm eftersom jag kom in på Balettakademien, så just nu dansar jag för fulla muggar samt jobbar gärnet på espresso house. Mer info om dansen hittar ni här. Förutom dansen är fotografi, mode och resor något jag brinner för.
 
Det var det lilla om mig, om ni har några andra funderingar är det bara att fråga på.
 
Victoria

Hej Emma!

Mitt namn är Victoria och jag driver Yollibox tillsammans med min kollega Sofie. Jag vet inte om du har hört talas om oss tidigare, men lite kortfattat är Yollibox ett kreativt glasskoncept där ekologisk frozen yoghurt är grejen. Kika gärna in på vår instagram yollibox eller yollibox.com för att läsa mer :)
Vi på Yollibox är stora fans av din instagram. Dina bilder är coola med en egen stil, inspirerande och väldigt pepp. We love it. Du känns helt enkelt väldigt Yolli :)

Vi har ett ambassadörsprogram där utvalda personer får bli en del av Yolli-gänget vilket bl.a. innebär att man får hem Yolli-produkter liksom får ta del av nya smaker och produktlinjer först. Vi skulle tycka det vore så kul att ha med dig som en av dessa ambassadörer.

Om du tycker att detta låter så maila mig på [email protected] så skickar jag mer info :)

Ha en toppenfin vecka!!
Bästa hälsningar,

Victoria

WRITE A COMMENT
Name
E-post (not published)
Blog-address